Tänk att en fönsterleverans kan göra en människa lycklig..

Nu börjar jag se ett slut på köket! Våra fönster som vi beställde för fyra månader sen kommer att levereras under veckorna 40-41. Med förutsättning att åkeriet som levererar de behagar ta hand om godset i tid! Vid förra leveransen hade man "förvarat" de i lagerlokalen, av okänd anledning.. Så jag hoppas till tusen att leveransen kommer i nästa vecka och att fönstermontören har tid per omgående :-) lyckan är stor! Om fyra veckor så KANSKE vi har ett färdigt kök :D

Ska fortsätta läsa boken konsumtion och njuta av tanken att jag gått ner -4 kilo OCH att det eventuellt står nya fönster på uppfarten redan i nästa vecka!

/B

Mitt inlägg är en aning ironisk med tanke på boken jag läser ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0