Jobbhelg.

Fredagen bestod av seminarium och nattjobb. Även om det ena, det första, gav mig ångest och gjorde mig sårbar så vaknade jag ändå tillfreds nu på em men fortfarande trött, seg å en aning besvärad. Fler saker besvärar mig ändå, eller en sak. Åh jag kommer nog inte förstå, aldrig. Det enda jag livet i igenom kommer förstå är att jag hade rätt i från början om att valet hade kunnat gjorts annorlunda.. Helt klart! Men det är som det är. Åh fast att det stundvis idag , trots att flera flera flera flera... år har gått får jag ågren, men jag kan inte ändra på det. Vem kan sia om framtiden? Ingen. Trots att man vill bära med sig fina minnen kommer detta ändå göra mig ledsen. Mest pga att jag inte förstår hur det kunde bli så. Men de är väl det som är charmen med livet.

You just have to learn to live whit it

Knarrig engelska, men budskapet går fram i alla fall.

Jag ska ta och sova ett slag till. En natt till innan ledighet.

//B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0