Första dagen som ensamstående..

Sov ut. Promenad med min fyrfotade vän. Tvätt ute på tork. Studier i massor. Lunch, kyckling och grönsakssås Cecilia :-) mixade morötter och broccoli! Åt den ihop med mormor som hängde med på tråden, 40 min om allt möjligt! Åkte sedan hem till de gamla kvarteren. Myste med maken och svärföräldrar. Han har nya arbetstider och från onsdag em till lördag morgon är Jag ensamstående. Känns okej :-) Tog ännu en promenad med min fyrfotade och njöt av våra gamla marker! Kärlek!
Städ, disk och plock. Nu en film och sedan studier igen :-) imorgon är det nattjobb igen :)

Tapet till hallen? Den är fin. Den randiga också. Får se vilken de blir :-)

På återseende!

/ en solig B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0