Hur var det nu?

Tenta? Trädgårdsarbete? Det sistnämnda såklart ^^ mycket roligare. Min pappas morfar var trädgårdsmästare så nog har jag anor att tycka om det :-) sättpotatisen gror och i morgon ska jag köpa ett drivhus :-) Tenta, ute, var de ja!





Det är underbart med ett eget hus, en egen trädgård och faktiskt människor som också tycker om trädgård. Min svärmor som bott i huset och verkat mycket trädgården har idag givit oss tummen upp för grödorna vi köpte :)
majs var dessvärre inte min idé. Min man berättade att han ofta odlade som liten, vilket han älskade, dock gillar han inte att äta de. Hur nu det går ihop? Ett drivhus ska jag köpa i alla fall. Där ska många av våra grödor få växa sig starka innan det är dags för sommarsolen. Jag längtar till sommaren! Nattarbete och sedan vila i trädgården. Underbart!

Återigen.. denna tenta..Jag ska nu fortsätta där jag slutade fram till 21.00. Serie på tv och sedan fortsätta. På torsdag är jag ledig, jag längtar! så även på fredag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0