Stavgång och shopping

Att banta, eller med ett betydligt trevligare ord - förändra sin livsstil - är inte något man gör över en dag. Det tar lång tid och forskning visar att det att tar cirka fem år (!!!) innan en vana, kan kallas just, vana. Detta är vad jag nu arbetar med att förändra, min livsstil. Med feber och annat skit som min kropp ständigt råkar ut för har jag ändå trotsat det med att varje kväll denna vecka gått mellan 45-60 min stavgång. Något jag känner mig tillfreds med och som kommer att fortsätta. Varför berättar jag om det bloggen? Jag vet inte! Åh så länge jag inte vet varför jag skriver här, vilket sällan händer kommer jag inte fortsätta. Jag har införskaffat mig en dagbok och kommer istället skriva där. Vad beträffar msn och andra sociala nätverk kommet jag även att sluta med det. Varför liksom? Sms är okej. Enkelt sätt att stämma träff med vännerna!! Så gott folk! Mitt nästa inlägg kommer kanske handla om min c uppsats i svenska eller när jag om sex terminer från nu är färdig med min utbildning och vill berätta det för hela världen. Då kanske. Men nu!

Ta hand om er och tack alla ni som följt mig, eller nått sånt.

// en B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0