Rött? Vitt? Grönt??!

Offerter börjar ramla in på taket och tillbyggnaden. Ikväll ska min man och jag kolla vem vi ska anlita. Men, det stora >men
- Vad ska fasaden ha för färg!?

Jag gillar grön fasad med vita knutar. Känns lantligt och behagligt. Passar vår stil av boende.
Jag gillar också vitt! Vitt hus med vita eller faluröda knutar. Så himla fint!
Men också faluröd fasad med vita knutar - traditionellt!

Vad ska vi välja!? Tänk jag kan inte bestämma mig! Jag är vad mina föräldrar alltid kallar mig -ambivalent.
Det börjar bli ont om tid att bestämma oss för fasadkulören. Den ska nämligen sättas på den nya utbyggnaden. Nästa sommar planerar vi att sätta resterande av panelen. Vi prioriterar just nu inhägnad så att vår Eddie kan vanka fritt på tomten. Det underlättar mycket för projekten utomhus.

Ikväll går jag intro på ett nytt boende. Det känns skönt att prova på nått nytt. Men i morgon återgår jag till studierna.


Kommentarer
Postat av: Kattis

Grönt med vita knutar tycker jag ;)

Svar: Blir vitt med röda :)
Beatrice

2013-02-11 @ 20:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0