Om en vecka

Vid den här tiden om en vecka kommer jag inte att ligga vaken den här tiden. Jag kommer att sova och på morgonen cykla till skolan. Det känns skönt att ha en sysselsättning såsom både jobb och studier. Jag känner mig tillfreds. Det känns också skönt att renoveringen i huset har lagts på is. Vi har gjort mycket förändringar i huset och vill för tillfället bara leva i nuet utan några större krav på förändring. Min man ska under våren och sommaren inhägna tomten så att våra fyrfotade vänner kan ströva fritt på vår 1100 kvm stora tomt. Det gör allt lättare för oss och för de. Taket ska läggas om och inbyggnaden av balkongen ska göras, men inte av oss utan av en firma - hoppas jag. Ingen firma har lämnat offert ännu så jag vet ärligt inte hur det blir med den saken! Vi ska leja bort jobbet ial.

Bordet ska jag måla vitt. Hur fint blir inte det? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0