Det där med att bli en återkommande kund

Spegeln fick hänga i sovrummet. Den passar bäst där.

Renovering av toaletten kommer att starta om en vecka. Just nu inhandlas allt material.

Det bästa på länge - mitt paket från Broarne kom idag! Åh jag kan inte vara mer än glad :) min fina servis är snart komplett. Åh de blir så fint! För övrigt. Ja fick en tallrik som var nött i färgen, mailade butiken om detta missöde som förmodligen är ett fel från fabrikören då det aldrig kunnat ske under frakten! Har aldrig sett en så väl paketerad order tidigare! De skickar en ny tallrik och jag kan inte vara mer än tacksam! Hade det varit lite nött hade jag inte sagt nått men det var runt hela tallriken. Men butiken skickar en ny tallrik vilket jag självfallet inte förväntade mig. Jag lovordar denna butik med allt vad gäller kundbemötande! Är och förblir en återkommande kund. Ja har handlat från så många webbshopper men denna tar priset :-)
http://www.broarne.se

Nu ska jag fortsätta läsa romanen som är till i morgon :)
God kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0