Påsk i all ära :)

Skärtorsdag. Torsdag som alla andra. Inte för soppgubbarna. Nejdå. Egentligen har vi tömning av vårt soppkärl idag men de tömde redan igår xD!! Så nu får vi tänka på vad vi slänger. Ikväll nalkas det middag hos svärföräldrarna men först ska cykla in till stan och uträtta ärenden (låter som en åldring på landet ;-) )

Alltså allvarligt! Transkribera. Vare ja. Under två timmar igår lyckades jag transkribera fyra minuter... Inspelningen är på 30 min. Räkna själv! Vilket jävla jobb! Jaja. Vem sade att det är lätt att läsa på högskolan!?

På lördag ska vi vara flyttgubbar åt Krilles barndomskamrat. Åh på kvällen hoppas jag på djupa samtal om skolan. Åh på söndag åker vi till min mormor o morfar i Värmland. Älskade människor <3

Ett värmande sms där det står skrivet att jag är saknad värmer ända in kropp o knopp! Saknar dig med! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0